Snö

Umeå kommun jobbar för högtryck för att få våren till stan. Tror jag mötte 10 lastbilar med flaket fyllt av snö på vägen till jobbet idag. Dom försöker nog tömma stan helt skulle jag tro ;)

I dag är det torsdag - men egentligen fredag.. man är ju ledig sen =) Underbara känsla! Ska ha en lugn o skön påskhelg tänkte jag. Vi är lediga 4 dagar tillsammans jag o fredrik - kors i taket. Dessutom kommer lillebror upp på besök.. o ja.. kanske man till och med får ett påskägg ;). För säkerhets skull har jag annars köpt på mig lite godis själv, haha..

Det börjar klia i målarfingrarna - undrar när man kan börja måla huset?? =). Funderar på att åka runt o kolla på färg iaf, se vad man kan få för deal.

Men nu ska jag fika =)) Tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

+grader med takdropp och så lääääänge ljust på kvällen det är vår på väg,fast vi inte ser över snödrivorna än.Hoppas ni får en skön Påsk. Kram

2010-04-01 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0