Åhh... äntligen fredag

Det har varit en lång lång lång vecka det här. Trodde det va torsdag i tisdags, o med en sån början blir alla kommande dagar otroligt sega! Känns skönt att ha kommit igång med målandet - o nu när jag dessutom har penslar som är mer än 2 cm breda kanske det går lite fortare i fortsättningen ;)

Håller bara tummarna för uppehållsväder också - då jädrans ska ja måla hela helgen :)

Fick besök av mor o far igår, dom kom förbi med en otroligt fin blomampel o lite blommor till! Kommer en bild senare när jag kommer hem.. Härligt att ha dom för sig själv ibland... vi åt lite smörgåstårta, drack kaffe o umgicks med Sverker ;).. såg att dom dömde ut våran färg - men va sjutton.. vi bor ju i Norrland o där verkar alla färger funka bättre - nån fördel ska man väl ha av vädret häruppe =)

Skulle vilja ta en tur till IKEA snart också, tänkte uppgradera kläkammaren med lite fler hyllor o annat, köpa lite gardinstänger, krukor - ja o o sen hittar man säkert lite annat smått o gått också. MEN har man så långt som vi - ja då drar man sig ju faktiskt för att köra.. 

Eller vad säger du Zeekay om att åka till Göteborg på IKEA? =).. Är ju typ lika långt... ja.. o du Mia får väl åka till Norrköping ;).. 

Nä.. man kanske ska jobba lite - är ensam idag eftersom min kollega är ledig för att kratta löv - så det är bäst att sätta fart ..

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skulle aldrig falla mig in att åka till Göteborg för att gå på Ikea :) Och det finns faktist ingen Ikea i Norrköping, ligger i Linköping ju, du och jag har ju tom varit där :) Huset blir fint som sjutton, vad duktig du är!

2010-05-23 @ 15:39:37
Postat av: Mia

Ja Jezzi - själv kan jag ju "blåsa ner" till IKEA i Bäckebol - tar väl cirkus 25 minuter :-)

Va fint det blir hos er.

Såg också på Sverker med tanke på att jag målar MEN jag blev glad när jag såg att vår färg var en av de 7 som var bra!!! Har du en sann Demidekkare!!!fniss.

Ha en bra måndag

Kramis

Mia

2010-05-24 @ 11:17:30
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/
Postat av: Mia

skall ju naturligtvis vara

- här har du en sann demi.....

2010-05-24 @ 11:28:00
URL: http://famkarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0