Flower power


Köpte mig 2 pelargoner på lunchen idag - får se hur länge dom håller sig
pigga o fräscha. Tänkte konsultera far min, han brukar va bra på dom..



Fick en blomma av moster ju när hon va på besök - o jösses, den
blommar fortfarande för fullt!!!



"Blommor blommor..."


Börjar få lite lappsjuka här i skogen så jag tänkte se till att jag får några
grannar iaf :) Har byggt dom heeelt själv... nu ska jag bara få upp dom
i träden också... återkommer med bild på det... om jag överlever ;)



Fast... jag har ju köpt mig en ny "förstahjälpenlåda" - snygg va =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga blommor! Nr 2 är väl orkidéer? :) Klättra försiktigt.

2010-05-04 @ 20:37:21
URL: http://myself.pysslig.se
Postat av: mamma

Bra att du är förberedd,men låt nån annan klättra för det räcker kanske inte förbandslådans innehåll till att bota det som kan hända.härligt med blommor för- står att de växer bra hos er ,frisk luft och ljust det älskar de. Kram

2010-05-05 @ 15:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0