Friskvårdsmorgon

Vaknade av att solen sken in i sovrummet i morse! Helt underbart efter gråmulna vädret som pågått i några dagar nu. Bestämda mig för att utnyttja friskvårdstimmen vi har på jobbet och tog en extra lång promenad med vovven ner mot sjön o våra nya kompisar svanarna.

Hade satt på kaffe innan vi gick så det blev en lång frukost med tidning, kaffe o nyrostade frallor med marmelad.

Ibland undrar man varför man inte gör sånt oftare? Ja va ju på jobbet kl 09 iaf - inom flexramen :) Skulle man bara få ändan ur vagnen lite tidigare än sju så skulle man ju kunna ta den där promenaden o dricka det där kaffet iaf några dagar i veckan =)

Har extra lång restid numera eftersom vi fått nymodigheter ute i skogen! Jag som flyttat ut på landet för att slippa sånt ;). Men.. vi får ju en ny guppfri väg sen - man får tänka på det när man står vid rödljuset o flexminutrarna tickar iväg... för han e inte snabb den där lotsbilen (han med världens roligaste jobb, haha)..


Kommentarer
Postat av: Sven

Det ser ut som när vi var i tjekien, mitt i skogen stod det ett rölyse och inga bilar kom från motsatta håll.

Tänkte då, äh vad fan jag kör ändå och självklart kom det en bil just då :)

2010-05-27 @ 15:54:57
Postat av: Jezzi

Precis som Fredrik gjorde häromkvällen =) Mötte en en kolon med bilar halvvägs ;)

2010-05-27 @ 16:43:51
Postat av: Caroline

Rödljus snacka om modernt :)

2010-05-27 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0