Helgfeeling

Äntligen helg igen! Det har varit en rätt lång vecka faktiskt. Fredag, strålande sol och helt ensam på jobbet nästan eftersom resten av styrkan är på "personaldagar" - ja.. det är rätt bra med andra ord =)

I helgen ska vi till Vindeln o hjälpa päronen med deras pensionärskuvös. FixarFredde är nog redan på plats med hammare o spik ;) Själv ska jag dit efter jobbet o göra en insats på målarfronten. Funderar över när man egentligen kan börja måla vårat hus också. Det är ju dock fortfarande minusgrader ibland på nätterna.. hmm.. måste nog prata med en målarexpert nånstans känner jag - o så måste jag ju köpa in all färg också förstås... 45 liter grundfärg, 90 liter vanlig färg... o då pratar vi bara huset... sen blire lika mkt till garaget *phju*..

Bjuder på lite fina bilder från i morse också ;)


Pringle fick skjuts av mig in till stan - för att kunna åka direkt till
Vindeln med Fredrik. Gissa om han njuter när han får hoppa in i hans
bil - ja o i framsätet (!) :)



Utsikten i morse. Isen är snart väck helt o hållet :) snart badväder
med andra ord ;)



Coolingen bakom ratten, tog in oss till stan lugnt o säkert...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kolla nu börjar det ju likna nåt både text och bilder :)och kolla coolingen med skinnpaj :)

2010-05-07 @ 20:20:28
URL: http://myself.pysslig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0