Adventsfint

Nu är stjärnor och stakar på plats :) Riktigt fint blir det, och med julmusik spelandes på högsta volym så får man iaf en liten liten julfeeling....

Fredriks jultomte, både gasar och sjunger :)

MC-Tomte

137569-6


Estrella o Pringle ligger o funderar vad som är på g...
Vovvar


Fredrik har börjat på lilltoan igen.. skulle va skönt att få den färdig. Ni anar inte hur jobbigt det är att gå nerför trappan mitt i natten ;) Ibland tror jag han jobbar för mkt... iaf om man tittar på bilden nedan :)


137569-8

Trevlig advent på er! Drick mkt glögg och njut av alla ljus :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt, har varit i Taxinge o käkat Janssons, jättegott, fruktkompott med v.grädde o kaffe med pepparkaka.så lite stämning här också.Kram

2006-12-01 @ 15:57:45
Postat av: Jasmine

Oj Jansson.. hmm... det vill jag också ha - men jag får nog hålla mig tills julafton. Om det inte blir julmat på julfesten på jobbet kanske :) Får hålla tummarna...

2006-12-01 @ 16:17:14
Postat av: Ellinor

Tjena LadyJ.
Vilka fina julsaker. Själv är jag hos L i sthlm.
Och har gjort stan.
Vi var ute igår.
Kramis

2006-12-02 @ 19:21:28
URL: http://www.ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0