golden bortskänkes

FAN.. nu e jag grymt irriterad.... funderar på att lägga ut en annons på blocket...... GOLDEN BORTSKÄNKES!

Hon har tuggat upp ena min toffla :///////... min fina lammtoffla :/...hel näckad på ena sidan...


I morse när jag kom ner hade hon ätit upp tomten... gnagt av rundlisten som stog mot dörren... slickat (thank good!!) på mina stövlar....

grrrrrr


Har varit ute i 1,5 timme... busat på åkern.... promenerat.... fan.. jag tyckte jag va riktigt snäll...
o så tackar hon en genom att äta upp min toffel!!.... *mutter*mutter*

O nu sitter hon bara här o viftar med svansen o ser jättesnäll ut... grrrrr

Monstret


137569-12

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara, vänta bara!! :)

2006-12-05 @ 16:27:30
Postat av: Anonym

Hej Jasmine!
Kul att se att även du har börjat blogga. Men inte skall du väl skänka bort lilla vovven på blocket :-)
Själva går vi här och hoppas med tummar och tår i kors att Tims feber skall gå ner så att vi kommer iväg till Thailand imorgon kväll.
Kramisar
Mia

2006-12-05 @ 18:05:44
URL: http://famkarlsson.webblogg.se
Postat av: mamma

Ta det lugnt,det blir bättre.Fanny var likadan ,men Fanta var lugnare,men hade sina ideer.men man glömmer.Det konstiga är ju att hur mycket egna bitsaker de har så är det alltid ,mattes saker som åker.Kram

2006-12-05 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0