Gomorron

Äntligen måndagmorgon igen :)

Jag gillar mitt jobb - o tycker det är kul nästan varje morgon jag kommer hit. SKönt!

Jag gillar dock inte att gå upp på morgonen :) I morse åkte vi inte hemifrån förräns halv åtta, vilket är lite sent med tanke på att båda börjar kl 8 o det tar mer än en halvtimme till jobbet :) men men

Har haft en underbar helg! Ni vet en såndär helg när allt är roligt. När man tycker om varandra extra mycket. O när man får massor gjort. Härligt när man är inne i ett sånt "stim".....

Men nu ska jag hugga tag i jobbet. En tjej är ledig, en annan har slutat o så har jag mitt ordinarie jobb också. Så det känns som om jag kommer ha att göra idag. Men tack o lov för det - finns inget värre än att sitta o snurra tummarna o vänta på att få gå hem

Tjing tjong - långkalsong

Kommentarer
Postat av: zeekay

Långkalsonger behöver man då rakt inte, hela världen är upp och hinn tror jag.

(Upp och hinn = upp och ner enl. Rasmus :) )

2006-12-11 @ 11:35:22
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Härligt att höra någon som trivs på jobbet.Livet blir ju så mycket lättare då,eftersom så stor del av Din tid, är där.
Här är det regn o blåst idag,varit i Nykvarn o gympat o pappa är i skogen,Fanta ligger o latar sig här inne.Kram.

2006-12-11 @ 11:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0