kalopshärmis

Ringde o gratulerade världens bästa mamma idag - hon berättade att pappa minsann fixat kalops åt henne. Blev så inspirerad så jag gjorde det även jag när jag kom hem. Blev riktigt gott faktiskt, och dessutom matlådor för 2 dar denna vecka - inte illa =)

Det blidde ingen spinning på lunchen -hann bara inte smita iväg helt enkelt. Synd att många ska va ute busa nu när det närmar sig jul o man vill göra annat än att jobba... suck..

Promenerade till fredriks jobb iaf - så det gav mig mina 10.000 steg på stegräknaren iaf =) Synd man har ett så stillasittande jobb... eller.. nä... skönt som f-n =)

Nä.. nu ska jag se om Fredrik hittat julgranen... tänkte passa på att klä den ikväll så vi hinner njuta av den lite innan vi åker på lördag....

kram o hej!

Kommentarer
Postat av: zeekay

Snö kan jag inte fixa men vi har iaf bestämt oss för att sätta upp granen vi med!

2006-12-18 @ 21:58:35
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Nu har ni jul,där i ert hus, va trevligt.Pappas kalops var urgod,det var inte sista gången han gör den.
Sven åkte precis hem o gubben tittar på fotboll,vad annars.Här blir ingen julpyntning i år det räcker med adventgrejset.
Ha det så hörs vi.Kram

2006-12-18 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0