måla hela världen lilla mamma

Nu ska målas =) Kom ur sängen redan kvart i nio idag - o det är inte illa för att vara mig och söndag =)!

Ska måla lilltoan idag - hoppas på att få bort bastukänslan som finns där just nu..

Igår va vi in till stan jag o fredrik, tillsammans med resten av umeås befolkning. Tjissus vad folk! Men nu har vi iaf inhandlat alla presenter som behövs inför födelsedagarna i december. Har bara julklappen till Fredrik kvar... hmmm... undrar vad sjutton jag ska hitta på.....

Nån som har några tips =)?

Kram och en riktigt trevlig första advent!!!

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktigt.Här kom kaffe med lussekatt,pepparkaka,smörgås till sängen.tillsammans med adventljusstaken med ett tänt ljus,och bäraren fika tillsammans med mig.Trevligt.
Ha en bra advent.Kram.

2006-12-03 @ 10:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0