Me myself and I

Istället för att skicka runt till folk som inte vill svara så klistrar jag in det här istället :)

Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig

A) Fyra jobb som jag haft:
Restaurangbiträde, konsumkassörska, programmerare, domstolssekreterare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
How to lose a guy in 10 days - har jag sett 2 ggr o det är nog rekord :)

C) Fyra platser jag har bott på:
Nykvarn, Södertälje, Solna, Båstad, Umeå (va det fem??)


D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Prison Break, medium, What about Brian, CSI

E) Fyra platser jag har semestrat på:
Hishult, Hoting, Kreta, Hemavan

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
Aftonbladet, vk.se, adoptera.nu, blogg.se

G) Fyra favorit-maträtter:
Tacos, Moussaka, helstekt fläskfilé, fredriks gryta

H) Fyra drycker:
portello, vatten, lightcola, vitt vin

I) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
olsbo, sängen, iksus varma källa, hemma i soffan


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk så lika,men ändå så olika.Va skönt.

2006-12-07 @ 11:34:38
Postat av: zeekay

Var det där en pik eller? ;) Och jag instämmer med föregående talare, tänke så lika men ändå så olika. Tack och lov för det! :)

2006-12-07 @ 13:14:05
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0