Mörker...

Varför måste det vara så mörkt? Igår tror jag aldrig att det blev ljust ens...

Fick ett par spinningskor av Fredrik för några dagar sen. Han tyckte jag va så duktig med mitt nya nyttiga liv :) Ska boka in ett cykelpass nästa vecka, känner inte att jag hinner denna....  ska dock bli kul att se om det blir lite lättare att cykla utan att få kramp i fötterna nu :)  Undrar vad man ska göra åt skavsåret i ändan bara :)??

KÄnns som om det snart är dags att bege sig söderut för att fira jul. Inte så många dagar kvar nu. Ska bli mysigt att hyra det lilla torpet igen, spännande att fira en "annorlunda" jul utan famlj och med vänner istället....  känns bara en aning konstigt att mamma och resten av familjen olsson bor uppe hos oss - o vi åker 75 mil söderut... men men... vi kommer ju hem till nyår och då är dom kvar :)

Jag tror vi kommer få sol idag! Är iaf en himmel utan moln uppe i mörkret.. sen får vi se om solen orkar visa sig några timmar :)

Tjong

Kommentarer
Postat av: mamma

Salvan du fiick av mig är bra.Skämt åsido du är duktig som vill träna så mycket men du har ju en mysig plats att va på.Tårpilens Ann-Chatrin svara idag o tacka för hälsningen o sa att hon trodde att några i kullen fortfarande var i livet, en kull som varit full av personligheter.
ha det så bra .Kram.

2006-12-12 @ 10:32:51
Postat av: zeekay

Du anar inte hur imponerad jag är! Den första (och enda gången) jag provade spinning trodde jag ärligt att jag skulle dö :) Skitbra att du orkar och har motivation att träna. Tror bestämt det är massor med vuxenpoäng på det :) Jag vill så gärna men förstår inte hur jag ska få tid... och att bara "sluta" äta känns meningslöst.

2006-12-12 @ 16:54:07
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0