Tacos

Blev det till middag - de e bara för gott... dessutom massor av grönsaker.... = alla glada ;)

Annars har det inte varit många knop idag. Va ut Fredrik o vovvarna en sväng så dom fick springa av sig - alla tre =)... hade ju strålande sol idag den korta stund den va uppe.

I morrn ska vi på julmiddag hos Fredriks föräldrar. Vi träffar ju inte dom under julen så det
kan va skoj att umgås lite innan istället. Min mor o far kommer ju hit o stannar över nyår,
så dom får sin dos av oss då :)

Börjar få liiiite julfeeling nu iaf. Ska gå en sväng på stan nästa vecka och kolla efter julklapp
till Fredrik. Jag vet vad jag ska köpa nu - men det kan jag ju inte skriva här eftersom han säkert
är in o snokar ibland, hehe..

Ha en underbar kväll vi hörs i morrn

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: mamma

Här var det också sovmorgon idag ,pappa sov till 8.30,kors i taket.Lite julfeeling har vi fått,6 minus.o rimfrost o solsken.nöjd med det minsta.Var o lyssna på Nykvarns musikkårs julspelning i Taxinge fullsatta kyrka.Pappa föredrog fotbollen,syn för honom.Nu ska jag ta min harpa o åka till Södertälje o medverka på en julmässa på sjukhuset.Hoppas ni får en trevlig jul träff hos svärföldrarna.Hälsa dit.Nu får ni ha det så bra ,kram till er alla.

2006-12-17 @ 11:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0