Huvudvärk :(

Vaknade idag - med en dunkande huvudvärk. Hualigen... dessutom är jag själv på jobbet, kollegan som brukar ta hand om alla besökare i receptionen är ledig. Så jag måste både se och va trevlig hela dagen, *grr*... urk...

Funderar på att boka ett spinningpass ikväll - kanske man kan cykla bort smärtan =)

Ikväll är jag själv hemma också! Fredrik åker på kurs ner till Sundsvall (IKEA-staden!!!).... han ska minsann få sova på hotell han också. Hoppas dom får det bra :)

Undrar vad man ska passa på att göra när man är ensam? Nån som har några ideér? Synd vi inte har badkar -då hade jag definitivt legat i det =)

Nä... man kanske ska jobba lite... men vi syns o hörs!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0