Telefonterror

Har suttit i telefon idag... i 4 timmar har jag jagat nämndemän till en kommande förhandling :/ Jobbigt att vara trevlig igen o igen o igen o igen... =)

Sitter o väntar på att Fredrik ska komma upp från Sundvall.... ska bli skönt att ha nån mer i huset igen... är läbbigt att va ensam.. o dom mesiga hundarna vi har lär ju inte avskräcka någon inbrottstjuv direkt =)

Skjutsade svägerskan till flyget idag - hon blir borta i 2 veckor nästan.... undrar hur lillebror ska överleva? Ska ut o shoppa lite med honom imorgon iaf =) O sen blir det nog till att åka o hälsa på en hel del framöver så man ser att han har det bra :)  Han bjöd mig på lunch idag - gott som sjutton =) Jag tänker inte skriva vad vi åt - då får jag stryk av E när jag hon kommer hem ;)

Kram på er!
Vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra att ni trivs så bra tillsamman.kan hälsa från E hon kom fram väl,av olika skäl fick hon hälsa på Fanny o Fanta innan hon åkte till mamman sin,hoppas F kom väl hem också.Kram.

2006-11-29 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0