Tisdag 7 november kl 8.36

Tänkte egentligen överraska någon med att skriva ett långt och handskrivet brev. Men vem sjutton orkar läsa det i dagens stressade samhälle? O för att inte göra någon ledsen för att jag inte valde att skicka något till just den personen kom jag på att varför inte härma ladye o skaffa mig en blogg jag också :)

Sitter nu på ett hotellrum igen, denna gång Palace hotel på S:t Eriksgatan i Stockholm. Börja känna mig lite berest nu nästan =) 15 hotellnätter på en månad är väl inte illa???

Dom lovade internet på rummet här, men jag vet i sjutton om jag skulle kalla det INTERNET.. nä. fy sjutton.. seg som fan och går helt enkelt inte att använda :/ O det skulle man betala 60 kr/dygn för... sjukt...

Idag börjar utbildningen kl 9 - skönt med sovmorgon, och hotellfrukost! Det är enkelt att följa dietistens råd när allt finns serverat! Igår tog jag mig en promenad i Stockholmsstressen. Alla va väl på väg hem eller nåt, för sjutton vad dom sprant! Ändå fick jag köra om några (!) - inte illa pinkat av en insnöad norrlandstant va?!?

På onsdag kommer mor, far och Sven upp till huvudstaden för att äta middag med mig! Trevligt, trevligt! Tänkte bege mig ut och sondera terrängen ikväll!

Men nu är det dags att bege sig ett par våningar ner och försöka hitta konferenslokalen där man ska hålla till de närmaste tre dagarna. Hmmm en tant som skrapar triss på TV. JAG VILL OXÅ VINNA!... 100.000 fick hon........  Det skulle inte sitta helt fel :)
Men du... vi hörs ikväll

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0