Torsdag kl 16:41

Jag har gjort det! För första gången i hela mitt liv! O det känns bra! RIKTIGT bra faktiskt, längtar efter att få göra det igen....

Har shoppat prylar till vår kommande Anton, Johan, Sofia eller vad sjutton vi ska komma överrens om att den ska heta. En ROCk-napp, labanvantar o en labanmugg :))). Jag hade lätt kunnat köpa så mycket mer! Kanske tur att inte plånboken direkt är överfull för tillfället.

Laban

Såg en kändis på Babyland också!! Hon bytte till vinterdäck på barnvagnen *fniss*. Jag minns att hon va med i rederiet nån gång för länge sen, men minns verkligen inte vad hon heter?

Blev middag igår också förresten. Med mor far och Sven! Vi körde till Solna till en restaurang som serverade REJÄLA portioner och riktigt god mat! Toast skage, biff m pommes o bearnäsås. Min dietist skulle jubla =)

Nu är det dags att springa ut till taxin. Vi hörs igen - om inte tidigare så den 20.e när det är dags för nästa kursomgång. Denna gång på Sjöfartshotellet på söder i Sthlm. Spännande va :)

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: mamma

spara lite till oss också.

2006-11-26 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0