älskade lördag...

Lördag är helt klart den bästa dagen på veckan! Fredagkväll kvällen innan.. sovmorgon på morgonen... lugn o ro... myskväll... eller annat...=).... o ja... sol idag också ! =)

Hade besök av lillebror och Ellinor igår - vi åt smörgåstårta och njöt av att livet äntligen går som vi vill det :) ja för alla fyra för en gång skull!

Ska försöka börja med den sista renovieringen innan huset ska säljas också - skulle va skönt att få det färdigt rätt fort... så man hinner njuta lite av sommaren o semestern....

Idag har jag sålt min motorcykel också! Känns lite sorgligt - som vanligt när jag säljer något, men samtidigt är det skönt eftersom jag nu kan ge mig ut o leta efter vad jag verkligen vill ha... synd man inte har obegränsat med pengar bara... men men... blocket... here i come :)

Hoppas ni har det lika underbart som jag..

Puss o kjam....


Kommentarer
Postat av: zeekay

Finns en här som tror att ni har obegränsat med pengar. Undrar vad han fått det ifrån ;) STOOOOOOOR kram på födelsedagen. Hip hip hurra!!

2007-04-22 @ 09:50:23
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Jezzi

Ja, det undrar jag oxå.... tänk om man hade det än då... Du kan ju hälsa honom att jag trots försäljningen ligger 7.000 minus mitt lån på banken så kanske det känns lättare :)

2007-04-22 @ 10:07:24
URL: http://ladyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0