grattis

Ett jättegrattis till lillebror A som fick besked om att jobbet i Vindeln var hans! Hipp hipp huuurraaaa hurraaaa hurraaa hurraaa.... underbart härligt =)

Härligt med fredag också! Ska sluta tiidigare idag så jag hinner handla lite på obs o fixa till något smarrigt innan lillebror och ladye kommer och ska fira min 35.e födelsedag... hualigen... 35 låter rätt gammalt :// 34 va sååå mkt yngre på nåt sätt... tänk.. bara 5 år kvar till 40!!!!.... .wiiii... usch...

Kommer förbi en tjej och tittar på min mc ikväll också! Hon ringde till och med o frågade vad hon skulle skriva för namn på postväxeln, så hon är nog rätt intresserad :)

Sen ska jag ut o leta nåt nytt vrålåk, hehe.. nä.. har tänkt köpa något som även går på grus. Bor man i Norrland så gör man...

Men nu ska jag äta frukost - härligt när jobbet bjuder på fredagar :)

kram o trevlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Instämmer helt med grattiset till lillkillen,
Hoppas du lyckas med MC;n livet är ju ett stort val,
Hoppas vi inte blåser bort i stormen idag,men solen lyser,så vi klarar oss.
Kram.

2007-04-20 @ 08:56:08
Postat av: mamma

Håller helt med i Grattiset till lillkillen.
Lycka till med MC;n ,hela livet är ett stort val.
hoppas ni får en trevlig kväll o njuter av samvaron.
Trevlig o skön helg önskas ni alla.
Kram.

2007-04-20 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0