lördag

Så va det lördag igen. Livet måste va bra när man tycker att det nästan består av enbart
helger :) ?

Nu ska vi in en sväng till storstan.. (umeå).... köpa målafärg till trappan.... o se om jag
hittar något annat roligt :) lite blommor kanske :) jag har gett mig sjutton på att jag inte
ska köpa något mer till det här huset utan vänta tills vi får det nya.... men det känns så långt
bort.... o det är ju så kul att fixa :) men men... jag ska försöka :)

I morgon blir det Sundsvall och en titt på ny motorcykel, kan ju inte köra Fredriks "moppe"
hela livet :)... kanske en liiiiiiten sväng in på Ikea också, mest för att jag inte varit på
nya Ikea i sundsvall då.... ;)

Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0