söndag...

morgonpromenad med vovvarna.... underbart härligt. Det bästa av allt är att få se hur glada dom blir. Båda går med svansen i topp o trippar fram... som för att visa "titta här går vi, vi får gå med våran husse o matte".. =)

Tänk så lite man behöver göra för att få dom så glada :)

Skönt att vara pigg igen! Har ätit nutrilett sen i tisdags morse nu... o ÄNTLIGEN verkar jag ha kommit i min "ketos" (=fettförbränningsprocess)..... kroppen behöver inte slåss för att få mat utan använder sig av dom
reserver som jag har (jo.. jag har lite reserver :)... )

Nu väntar en kortvecka =) Skönt! Otur nog har jag jour denna vecka så det kan kanske bli några sena kvällar, men men.... på torsdag eftermiddag börjar vi resan söderut med hela ekipaget :)

Nästa måndag blir det fotbollspremiär på råsunda AIK-Kalmar! Undrar hur länge sen det va jag va på en premiär?... ska bli skoj.. pappa jag o fredrik åker.... sven lovade att mooona från andra sidan läktaren för att vi skulle få en skymt av honom också, hehe

Nä... dags att damma ur sovrummet... är inte sant så dammigt det blir under byggnationen.... slipa spackel, såga golv.. ja.. jag kan säga att det är ett under att jag ser nåt på min dataskärm =)

Vi höres!!

Hoppas du haft en underbar helg zeekay!!! Kanske vi kan göra det nångång tillsammans????

Kommentarer
Postat av: mamma

Vårsolens mara är dammet,man behöver inte bygga om för att allt ska se grått ut,men solen kan försvinna men det gör inte dammet,så njut av solen mest.
Kram.

2007-04-01 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0