vinst

Ladye har vunnit ett fantastiskt pris :)


Det här ingår i priset: Den 30 augusti har Ladies Night 2007 premiär  och du och en väninna har möjligheten att vara med i en referensgrupp som kan påverka hur showen kommer att se ut! Ni kommer att äta middag tillsammans med Martin Stenmarck och hans team och diskutera upplägget för Ladies Night 2007.
Det gör ni på Blue Moon Bar, en av Sthlms bästa nattklubbar. I vinsten ingår även en tågresa tuor och retur till Sthlm och en övernattning på Clarion Hotell.Värde 2500kr.När: 5maj.

Ja menar.... MARTIN STENMARCK!!!

Herregud... tur det inte va jag som vann, jag hade tuppat av vid synen av honom tror jag.... o känt mig som 15 igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0