Justin & Jag

Inatt drömde jag om Justin Timberlake...  herregud... jag som knappt gillar hans musik.... o ja menar.. hur gammal kan han va ?? =)

Drömde att vi va på samma fest..... ingen gillade hans musik... ja förutom jag då... så det va bara snälla jasmine som inte ignorerade honom.... :)...... drömmen slutade av väckarklockan... o just då befann vi oss i en skoäffar som va omringad av paparazzisar.... .. jösses..... jag måste sluta läsa dom där "tantsnuskböckerna" tror jag... hehe...

jobbigt när man vaknar... o tror man e bundis med en världsstjärna :)

 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hehe jag vet hur det känns....men det är ju underbart med tantsnusk....
Och han är bra snygg mr timberlake....
när ska vi boka hotell då?

2007-08-08 @ 22:46:14
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0