kakel spektakel

Fredrik har börjat kakla köket.... nu ere inte mkt kvar inann vi kan lägga oss ner o pilla naveln o vänta på att någon ska köpa våran vrålsnygga villa för flera miljoner =)

Sitter o håller tummarna för att Sven ska vinna sin budgivning på nätet också! Jag vill vill vill att han ska få det fina charmiga gulliga huset juh...

Annars är det rätt lugnt på hemmafronten. ser ut som ett bombnedslag hemma... o då menar jag verkligen BOMB! men det känns inte så lönt att städa när alla ändå springer med skor in o ut o upp o ner för trappan... så jag skiter helt enkelt i det =)

nu har iaf fredrik kopplat in tvättmaskinen på altanen ... grymt nära tvättlinan ;) hehe... så nu slipper jag gå o stinka kompost på jobbet =)

Kommentarer
Postat av: zeekay

Tvättmaskin på altanen, varför har ingen kommit på det förut? Skitsmart ju :)

2007-08-15 @ 14:17:17
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Du får komma hem o duscha hos oss ju om du vill och vi har 5 maskiner i våran tvättstuga=)
Själv håller jag mig inomhus idag.
Det regnar nämligen...suck....

2007-08-15 @ 15:37:34
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0