Seeeeg

Trött idag... eller inte sovtrött... men seg i kolan... oengagerad i jobbet... sitter mest o surfar =) ... o hoppasa att det inte ska komma nån mer i receptionen... längtar verkligen efter att KÖ ska komma tillbaks från sin semester så jag slipper bevaka den där eländiga luckan.... kommer så mkt konstigt folk ;)

På torsdag kommer hon.... undrar om jag ska ta lite komp på fredag, hehe...

Har bokat tåg upp till Luleå nu ladye!.. ska fixa hotellrum också så vi kan ligga o bubbla lite på det där fina hotellet innan helkvällen =) Ska göra nåt som jag aldrig trodde jag skulle göra... minns så väl när jag tyckte zeekay va en idiot som gick o tittade på snygga uppumpade killar på globen.. jösses.... =)

Måste va 35-årskris =)

Vad jag ska göra?? =).. ska gå på ladies night =).... maaartin e ju där ;).... ja o 5000 skrikande kärringar i min ålder =)... hehe...

Skoj ska det bli iaf... tåg upp till luleå på fredag morgon... sen heldag för shopping.... middag ute nånstans... o sen ladda på lördag.... o så ladies night... o sen hem till hotellet igen.... o sen tåg hem på söndag..=)... najsigt värre =)


Kommentarer
Postat av: zeekay

Tss, så dags nu att kolla på nakna karlar :) Men hoppas ni får jättekul, blir bara liiiite avis. Inte på karlarna kanske men för själva "grejen".

2007-08-16 @ 15:45:12
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Åhå vad roligt Jezzi=)
Jag blir så glad. Oj vad vi ska dregla=)=)=)
Inte för att vi inte har nått fint att dregla över hemma men martin är ju alltid martin och hoppas att hans brorsa kommer med=)
Vi får vara fjortisar och köpa något gott(vitt) till hotellrummet. Då blir det ännuroligare.
Jag undrar bara vad jag ska ha på mig när morsan har snott min klänning av mig....

2007-08-16 @ 18:06:29
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0