Söndag...

... jag tror jag ska köpa mig en Saab... ska skicka lillebror på bilspan i huvudstaden tänkte jag. O snäll som han är så ställer han upp... får se om han hittar nåt, då åker jag ner o hämtar bilen =) Eller så kanske han kör upp den om han ska upp o skriva på papper o annat för huset eller så...

... idag har jag slagit huvudet i tangentbordet... sov inte så bra i natt... typ 3 timmar skulle jag tro... hade huvudvärk (ja ja vet.. ja måste börja äte lite nyttigt.. dricka mer vatten.. osv osv).... somnade till när jag satt o tog middagssurfen.... donk sa det bara, hehe.... helt sjukt.... tur det inte va på jobbet ;) Kunde blivit pinsamt....

... vi har börjat lägga golvet i köket, blir klinkerliknande.. o ja.. helt oki =)... o jag har bankat ner allt kakel ovanför diskbänken... så jaa... jag seeeer slutet... jag seeeeer slutet....

.. o fredrik trivs som fisken i vattnet på jobbet.... det riktigt lös om hans skitiga ansikte när han kom hem vid halv sju i fredags kväll... o då åkte han ändå hemifrån vid fem-tiden på morgonen... nä.. det känns som om han gjort rätt... så glad har jag inte sett honom på länge.... han hade fått köra långtradare.. heeelt själv =)... hehe..

... back to klickgolv..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ska bli med spänning att se det färdigrenoverade köket när jag kommer hem=)
Om två veckor....

2007-08-05 @ 21:19:04
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0