Umpa umpa...

Sådär - då har man skumpat lite lasbil runtomkring i Umeå då :)

Va riktigt skoj! Man känner sig stooooor o oövervinnerlig... =).. eller nåt..... man ser iaf världen från en helt annan vinkel! Inte sjutton visste jag att det var en ny rondell fixad vid I20 till exempel =)... riktigt shysst utsikt...

Blir fler turer - helt klart! Återstår bara att hålla alla tummar o tår jag har för att han får det fasta jobbet på posten... dom skulle ringa senast i morgon fredag... så då vet vi..

Har haft en underbar sommardag idag... 26 grader o klarblå himmel! Inte illa för att  dels vara augusti...  Hoppade ur lastbilen när det va dags att lasta igen - och tog unga bettan hem till Varmvattnet.... Norpade åt mig 2 pocketböcker från bokhyllan i vardagsrummet... o tillbringade sen resten av eftermiddagen i hammocken läsandes.... åhh så skönt..=)... hängde en massa tvätt runtomkring mig så det blev som en liten koja  - ingen som såg mig.. o jag slapp se "alla" som körde förbi.... härligt härligt....

Gör så nån dag zeekay... åk ut till stugan själv.. ladda med en bra bok.. bädda ner dig i hammocken... o njuuuuut!

de e livet det...

Kommentarer
Postat av: zeekay

Siktar på hammocken på lördag :)

2007-08-24 @ 11:49:13
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0