Vardag...

Så va det bara jag o Fredrik kvar i huset igen... känns nästan lite konstigt.. man vänjer sig fort vid att ha Sven omkring sig =). Han har ju hittat ett hus häruppe han vill ha nu - jag håller alla tummar jag har för att det blir så.... även om samvetet gnager som sjutton för att jag drar båda min syskon 74 mil från mor o far...

Kanske man kan få dom att maka sig norrut också  - eller vad tror du mamma :)?

Mäklaren har visning för fler intresserade idag - o sen får vi se hur det går... charmigt hus med ladugård, lite skog, lite åkrar o en liten bäck... känner på mig att det kommer bli ett OLSBO- Norr om han flyttar dit :) Kändes så hemtrevligt på nåt sätt... en bra samlingspunkt för familjen :)

Ute spöregnar det idag... hade regnat så mkt i natt så min regnmätare tippat... hehe...  tur dom lovar sol o fint till helgen, känner att jag behöver ladda lite mer ljus innan vintern drar in mig i sitt mörker igen... måste ladda med värmeljus på Ikea vid nästa besök så jag överlever mörkret..

Va förbi en snabbis till Fredriks kusin igår.. dom har ju fått en liten knodd i mitten av juli... jättesöt va han! Som alla nyfödda :)... o för enkelhetens skull så har dom bestämt sig för att han också ska heta Rasmus (som zeekay's).... blir så mkt enklare när man inte behöver hålla ordning på en massa olika namn, hehe...

På jobbet är det fortfarande lugnt som sjutton... nästan lite för lugnt... men samtidigt skönt att slippa en massa stressade tanter runtomkring sig :) Dom får gärna ha semester ett tag till :) Själv har jag ingen semester kvar i år!! Yääk... blir till att jobba ihop lite komp så jag kan ta nån dag iaf - annars överlever jag nog inte ... Egentligen ska det ju va jul nere hos mor o far i år - men kanske vi kan fira den hos Sven :) är ju nämligen min tur att jobba mellandagarna... grr.....  men men... det är ju ett tag kvar tills dess....

Njut av sommaren nu.... ut i solen... om ni har någon =)

Kommentarer
Postat av: mamma

här är det fullt hus,trevligt.dagen kommer att bestå av ,sjösättning,övningskörning,bad hos Sven,handling o Ellinors klippning.Alltså full rulle.Ha det så bra,Kram.

2007-08-02 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0