Besiktning

Har varit o besiktigat SVens kommande hus nu... nä.. inte jag kanske.. utan besiktningsmannen. Han tyckte det va ett enormt fint och välskött hus -så det låter ju bra... eller som Fredrik uttryckte sig "ingen orsak att dra i handbromsen då"... =)

Tog en hel drös med fina bilder på huset och hans närmaste grannar renarna ;) Om det är nån som undrar vart tomten parkerat dom så kan jag meddela att dom finns utanför Vindeln =).... Cirkus 500 stycken stod o betade bredvid Svens ladugård o såg ut att trivas med livet...

Ska lägga in några av dom fina bilderna om jag får in dom i datorn bara.... sitter hemma hos svärmor o svärfar.. o väntar på att programvaran ska installeras... men det går inte så fort.. kanske får vänta tills jag kommer hem vid 16-tiden....

Så jag återkommer med andra ord =)

Kram o hej!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mycket nyfiken!
Väntar med spänning på bilderna=)
Jag vill oxå se!( avundsjuka i rösten tänk gnällig unge!)

2007-12-12 @ 15:14:34
URL: http://ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0