Brrr

Idag e det kallt ute... även om min bil visar -7.... ja.. o 42 grader varmt inne i bilen... *suck*...  verkar inte fungera
den där termometerns om fredrik slet med att få in.....

Hade problem att få upp dörren i morse... funderade allvarligt på om fredrik hade låst min bil trots allt =) men efter att ha skrapat bort all is o snö såg jag att knappen va faktiskt uppe...  men men.. efter lite dragande o gnetande så gick det iaf..

Imorgon ska vi va med när besiktningsgubben besiktigar Svens hus =) Coolio...  undrar om det är min dragningskraft som gör att båda bröderna Olsson flyttar 74 mil från mor o far?.. =)... tänkte jag ska börja kolla hus åt dig o pappa nu också mamma, det kommer säkert nåt som passar  :)) .. ni kan ju inte bo i svens lillstuga för alltid =) o därnere i Stockholmia kan ni ju inte stanna...=)

Har svept med trollspöt lite över badrummet nu.... så nu finns spegel, glashyllor, tidningsställ, handdukshängare, matta, duschdraperi, blomma i fönstret.. ja.. o sånt =)... ikväll ska jag ta första duschen =)... wiiihooooo ....

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med vinter(iaf när man inte har det) här är bara grått och skitiga hundar.längtar efter lite snö och
nån grad kallt.
Hoppas det blir bra med Svens hus det andra för vi säkert en diskussion om.
Kram

2007-12-11 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0