Fort gåre'

Tänk så länge man längtar - o sen vips är det över...

Tomten kom iår också! Kan ni tänka er - jag måste ha varit snäll ;) Fick en hel drös med underbara julklappar, egentligen borde jag räkna upp alla här för att minnas. Men då glömmer jag säkert någon så det är lika bra att låta bli :)

Hade iaf fixat en rolig klapp var till hela Olsbofamiljen.... varsin röd pappamössa (han har alltid en röd mössa på sig när han e ute o jobbar..)... (bilder finns här)

Kalkonen i ugnen börjar bli färdig, o det är snart dags för den traditionella annandagsmiddagen... så det är bäst jag packar undan datorn från bordet...

Men TACK alla! O ha en fortsatt underbar jul, och ett riktigt GOTT NYTT ÅR om vi inte hörs innan!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0