Hemma..

Så va man hemma igen efter en snabbvisit i Jönköping...

Ett spöregnande Jönköping utan snö... hualigen. mörkt o blött..

Men kursen va bra.. nu ska det inte va några problem med dom Elektroniska fakturorna... eller? :)
Sov fantastiskt bra på hotellet.... fast. jag brukar ju inte ha några större problem att sova någonstans... hehe... sov en timme på flyget från Jönköping.. o somnade igen på flyget mellan Sthlm o Umeå... min stackars kollega undrade om jag inte sovit på flera månader... men va sjutton.. det är så mkt jag sover ;).. måste ju orka med mitt stressiga o jobbiga liv *fniss*....

Idag har Fredrik o hans far dragit alla rör i badrummet.. så nu sitter duschstången uppe till och med.. o vattnet rinner... i princip klart för duschande ... bara färgen på väggarna torkar ordentligt så..... sen ska vi bara bygga våran egenhändigt designade badrumsmöbel o koppla in toalett o tvättmaskin....

Så ni kan komma upp till jul Olssons.... =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hm, låter som Jönköping har lika mysigt väder som vi...

2007-12-06 @ 08:21:59
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

borta bra,men hemma bäst,det är tur att det stämmer.
vi kommer till jul, inget skrämmer oss,du vet hur vi bott.
Kram

2007-12-06 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0