Jobb.. blää

Så sitter man här på jobbet.. nästan ensam känns det som. Inte många som bestämt sig för att jobba här idag kan jag lova.. tror vi är typ 6 st istället för 50.... hoppas alla tror vi har stängt bara :)

Hade tänkt ge mig ut på stan en sväng på lunchen, men nä.. jag tror inte jag orkar... jag skulle tagit med mig en bok så jag kunnat barrikadera (heter det så??) vilrummet istället... 

Skulle behöva ett par nya jeans, men vill ge sig ut o leta det i mellandagsrean? 28 mil kö till provummen o lika långt till kassorna.. nä.. fy sjutton... det är inget för mig.. jag e nog för bekväm för det ;)

Hemma ligger dom o sussar allihopa, iaf gjorde dom det när vi åkte... jag o fredrik jobbar idag...
Inte ens hundarna orkade lyfta på huvudet när vi åkte.. tror dom vänt på dygnet kanske ;)

Usch nä.. måste jag jobba???? =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är det full rulle på sömntutorna,frukost intagen,lova Anders en restlunch,sen ska Ellinor och jag ut o övningsköra ,så se upp på vägarna,pappa o Sven skulle ta en affärsrunda var vet jag inte,så syns vi framåt kväll.Kram

2007-12-27 @ 11:31:49
Postat av: Caroline

Själv njuter jag av välförtjänt ledighet, så ledig man nu blir med två galna ungar i huset :)

2007-12-27 @ 16:51:36
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0