Jultrångt..

Va upp till Barnens Hus en sväng på lunche... o nä... det va inte bara jag som va där - HERREGUD!! Kan alla människor i hela Umeå ta ledigt på lunchen??

Smygtittade lite på barnvagnar - o jösses.. vilken marknad... har iaf fått tips om att man bör ha en där barnet sitter vänd emot dig... men det verkar inte så lätt när man kan få en som e 2,5 år på en gång...  men men.. det är ju ett senare problem... men zeekay.. du borde väl va expert va? ;)

Letade efter någon "extrapresent" till Fredrik - men hittade inget.. han e lite knepig den mannen... bara massa verktyg som önskas.. o det tycker jag e så tråkigt att köpa. Dessutom lär han ju få det från resten av släkten... så jag vill ge nåt mer.. öhh.. "kvinnligt".... =) ???

Kommentarer
Postat av: mamma

julklappar ,ja vad ska jag säga,pappa och jag dela ju på en kamin,så blev vi båda nöjda.Fredrik är
ju inte den lättaste att köpa åt om man inte köper verktyg,men det löser sig väl om man tänker tillräkligt länge.
Jag tycker du har alldeles rätt i att barnet,vilken ålder det än har,ska titta på den som kör så båda har uppsikt på varandra och inte minst minera risken att få in allt som kan komma från annan "trafik".
Kram.

2007-12-13 @ 19:02:16
Postat av: Caroline

När det börjar närma sig vagn så ska du komma ner hit, jag har kontakter på en babyaffär i stan och kan fixa sjyssta priser :) Dessutom har jag en perfekt vagn för en 2,5 åring står i ett förråd på jobbet (sökt på Brio Race på Blocket, den är ett par år gammal men jättefin). Fast den är ju förståss framåtvänd men det är ju alla vagnar för barn i den åldern...

2007-12-14 @ 09:19:28
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0