Polissamtal...

Fick ett samtal från Polisen igår.... "ja hej, det här är från Polisen.. vi har en kille här..."
-Jösses tänkte jag, har dom tagit fredrik...=)

"Han säger att din bil står o tjuter med larmet"....
- larmet?.. men jag har inget larm på min bil....?????

"ja han säger det, på Umedalen.... kan det va din bil"
- hmm ja.. jag är ju hos lillebror på Umedalen.... konstigt... ska gå ut o titta efter ...

SÅ anders o jag gick ut... o så fort vi öppnade porten så hörde vi den.... pärlan... med kalle anka tutan..
totalt intryckt o tjutandes över hela området..... att vi inte hört den genom fönstret är en gåta faktiskt...

Vet i sjutton vad som hänt.... tutan måste fått kortslutning eller nåt... för när jag dängde till ratten lite
så slutade den....

Kan inte ens begripa hur folk kunde fortsätta spela hockey på isbanan bredvid parkeringsplatsen, så
mycket tjöt den typ... herrejösses..... =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hihi
det roligaste jag hört på länge=)

2007-12-18 @ 11:38:54
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack och lov att du delar med dig av sånna här ljuspunkter, det visar att "the good old Jasmine" överlever i norrland ;) Dessutom piggar det upp i en mycker förkyld tillvaro.

2007-12-18 @ 15:36:36
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Mia

Tack vännen för att du sätter ett stort brett leende på mina läppar så här på kvällskvisten! Idag åt vi pollytårtan....men den var liiiiite väl söt för min smak, men de andra åt med stor aptit :-)
Kramisar
Mia

2007-12-18 @ 22:23:08
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0