Underbara ledighet...

Ja, underbart är det att äntligen få va lite långledig.. visserligen jobbar jag mellandagarna, men 5 dagar i streck är inte dåligt inte..=)

Idag har bakats lite mer chokladkakor, eftersom det nallats i kakburkan av någon okänd man/kvinna?!?!?
Men nu finns det ett par extra burkar till jul iaf :)

Ska strax bege oss in till stan o välkomna the Olssons. Ett litet firande av mamma som fyllde år den 18. Anders lovade att bjuda på smörgåstårta, o de e ju bra att tänja ut magsäcken lite såhär innan jul :))

Fredrik har blivit en hejjare hemma förresten... diskar, tvättar, städar,bäddar... hjälper mig med kakbaket.. ja.. allt =).. vet i sjutton vad som hänt.. men jag tänker inte klaga :)) Han kanske bara e snäll så tomten inte ska missa honom på måndag, vem vet....

Vi hörs.. nu måste jag byta ut mina chokladtäckta kläder...=)

kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst e det skönt med ledighet...men nu när det närmar sig 2 år så börjar man längta till att börja jobba :-) Idag har vi också bakat...chokladkola, smörkola, rocky road, rom-chilitryffel och vörtbröd!
Tack för det underbara kortet på vovvarna! Tim satte genast händerna på detta, mitt mitt!! Har det på sitt rum :-)
Kramisar och god jul från Tjörn

2007-12-22 @ 22:41:37
URL: http://famkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0