Utbildningsdags...

Så var det dags för lite utbildning igen.. "elektronisk fakturahantering".. ja jösses... känner mig gammal ibland, det e bra mkt teknik i vardagen nu...

Ska iväg till Jönköping.. lyfter 12.50 från Umeå o landar med propellerplan vid 15-tiden... döv förmodligen...  Gillar inte dom där flygplanen som går från Arlanda till JÖnköping.. hualigen...

Hoppas på ett bra hotell iaf.. med skön säng o stor tv =) ska se om jag hittar någon bra pocket på flygplatsen så jag kan bädda ner mig o bara ligga o slöa ikväll tänkte jag =)...

Dags att bege sig till flyget.... måste ju hinna parkera bilen o sånt också ; )

Vi hörs o syns...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du blir nog bortskämd med hotell två helger i raden=)
Jag hoppas det inte blir bara jobb utan lite avslappning med=)

2007-12-04 @ 14:34:39
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Caroline

Elektronisk fakturahantering har vi precis börjat med. Konstigt att domstolsverket är så moderna :) Hoppas du får det bra i söder, vinka när du flyger hemmåt :)

2007-12-04 @ 19:59:22
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0