beröm...

eftersom jag vet att fredrik går in här för att läsa vad jag skriver om honom =) så är det bäst att jag skriver
TACK för presenten =))

han va nämligen så gullig att han kom hem med present och en fin bukett tuplaner på alla hjärtans dag! Trots att jag gick hemma o snörvla i mina tjockisbrallor o inte alls kände mig romantiskt lagd direkt....

men det är väl det som är kärlek =))

Annars har det inte hänt så mkt uppe i norrland. Är fortfarande alldeles för kallt! Längtar efter våren så mkt så jag undrar redan hur jag ska stå ut med nästa vinter :).... har lagt ut min mc på annons, så jag kan få köpa mig min nya snart =)... o ja... har röjt på övervåningen så nu äre bara att börja slipa.... ska bara leta fram nåt munskydd först annars dör man väl på kuppen....

men just nu ska jag ner o äta lunch =)

kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var rädd om er när ni jobbar där uppe,damm är inte speciellt hälsosamt.
Hoppas ni fåe en bra helg.
Kram.

2007-02-16 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0