drömmarnas värld...

Har börjat drömma om folk från mitt förflutna.....  konstiga drömmar med otroligt märkligt innehåll.
Inatt drömde jag att jag sålde bilar olagligt på Din bil i södertälje... att det kom några "gangsters" dit och skulle skjuta Ronny (ja.. zeekay är väl den enda som vet vem ronny är...)... man blir ju kanske inte förvånad att nån vill skjuta honom - med tanke på det liv han levde..... men ändå.... varför drömmer jag om honom? Nu?

drömde även att Anders va 3 år igen.. kom hem till mig o ville sova i min säng =).... när jag frågade fredrik i morse lite halvvaken om det va oki - såg han mäkta förvånad ut =).... o nä... det skulle han inte få =)

jag drömmer varje natt.. o minns allt.... är väl därför jag är så disträ på dagarna kanske..... men jag brukar inte drömma så skumma drömmar =) eller jo.. kanske =).. men inte om massa skumma personer iaf =)

någon som är drömtydare?

Kommentarer
Postat av: zeekay

Jag är inte drömtydare men jag är glad att jag inte har din fantasi :) Låter som du håller på att göra upp med det förflutna om man nu ska vara lite amatörtydare.

2007-02-27 @ 11:11:55
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Ellinor

Jag har lite drömtydningsböcker om du vill låna?

Men det låter som att du måste ta tag i ditt förflutna och göra upp med dig själv.

OCh den enda säng anders får sova i är min=)
Du kanske ser honom som liten, din lillebror och har svårt att släppa att han är vuxen nu.
Att han är stor.

Jag drömmer oxå helmysko drömmar men det är oftast när jag är orolig över något somjag inte vet hur jag ska hantera riktigt

kram

2007-02-27 @ 13:41:12
URL: http://www.ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0