Morrn morrn

Jag är pigg! Vaknade halv sex i morse o kunde inte somna om - jösses!

Vad jag vaknade av ska vi inte prata om =) Ok.. bara lite då... det var en härlig odör av skit som spred sig med hjälp av luftvärmepumpen - ända upp till vårat sovrum... fy fan va det stank....

Gick ner i köket o hittade en liter skit mitt på köksgolvet - ja.. det är alltid kul med storväxta hundar *not*....  blev till att skura med något som luktade bra mkt godare för att överleva köksbesöket...

Det lämnade dock kvar en gul/brun missfärgning i korkmattan som inte gick bort med något skurmedel överhuvudtaget! Snack om stark skit :) hehe... Tur vi ska byta matta till våren/sommaren :)

Jag har fotat gardinerna mamma förresten - men har inte med mig kameran just nu, återkommer med bilderna =)

Kram på er allihop - o hoppas ni har lika soligt o fint som oss idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0