PANIK!

Nässprayen håller på att ta slut... närmaste apotek i Umeå, och fortfarande minus 25 ute.... men visst kan man beställa varor på internet? =).. måste genast kollas upp.... en förkylning utan nässpray är ju så en jansson utan potatis... omöjlig...

Annars är det lite bättre idag - har kommit till fas 3 - hostan... brukar ju betyda att man snart är frisk igen. Jag ska dock göra ett undantag o stanna hemma tills jag är frisk - eller iaf..  tills jag orkar sitta upp en hel dag, annars har jag för vana att gå till jobbet efter 1-2 dgr... o då äre ju nästan onödigt att vara hemma överhuvudtaget..

är fortfarande kallt inne på morgonen - ingen som orkar upp o elda på nätterna, ja.. han e slö fredrik ;)
Nu har han dock varit o hämtat ett lass med ved så vi ska överleva dagen, en himla tur att han är sjuk samtidigt som mig =)

Dags för frukost, hade tänkt mig varm choklad och skinkmackor =)

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: zeekay

Varm choklad och skinkmackor... *drömmer*

2007-02-07 @ 13:15:07
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0