Piggilinus

PIGG!.. jag känner mig pigg idag =)!

Måste va nutrilietten som äntligen börjar göra sin verkan, så här mkt vitaminer har jag väl inte fått i mig
på ett halvår typ...  om det inte var så gott med mat skulle jag kunna gå på nutrilett resten av livet tror jag....

Hörde nån galenskapare på radion i morse - o nu tror jag jag fått med mig fredrik att gå o titta på dom när vi åker ner till huvudstaden i påsk!!.. Den ni =) Ska bara kika vad biljetter kostar, och om föreställningen fortfarande går då...

Vi har bestämt att vi ska göra allt vi inte kommer kunna göra nästa år (eller året efter)... när vi kommer vara en till i familjen.

Tipsa mig zeekay - vad kan jag inte göra sen? =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det mesta kan föräldrar göra,men det kräver mer planering o tid.Välkomna till påsk. kram

2007-02-01 @ 09:43:57
Postat av: zeekay

Sova.... :) Annars håller jag med föregående talare. Ni är ju två så titta inte för mycket på det jag inte kan göra.

2007-02-02 @ 08:21:11
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0