rastlöshet

ÄR rastlös, så rastlös att jag bestämt mig för att ta fram alla fina trägolv på hela övervåningen! Har börjat med hallen, vilket resulterade i ett trägolv fullt med bruna/röda fläckar... har det varit massmord innan eller?? =) nä.. gick att slipa bort med lillmusen, så det är väl bara nån gammal färg eller nåt...

ska dock hyras storslip - den vi hade till sovrummet.... 3 rum med en liten slipmus - så rastlös är inte ens jag, haha

Den snygga golvmattan tillsammans med det kommande trägolvet...
137569-41

Kaos? Nja, lite kanske - kan tillägga att det numera är hundförbud på
övervåningen.... för mkt spik =) Själv går jag ständigt i mina jobbarskor
med spikskydd - undrar om jag ska varna fredrik?? =) hehe
137569-40

Kommentarer
Postat av: mamma

ja,ja det är lätt att skaffa sig extra jobb.
Hoppas ni får en bra helg,glöm inte att koppla av också.
Kram.

2007-02-02 @ 19:08:16
Postat av: zeekay

Wow! Kommer bli supersnyggt! Får du energi över kan du väl stoppa i en burk och skicka till mig?

2007-02-02 @ 19:38:05
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0