Schnöörvel

Hemma från jobbet idag.... har tillbringat hela dagen nerbäddad i soffan.... jag i den ena - o fredrik i den andra.....

vaknade mitt i natten av att jag hade så ont i halsen så att tårarna rann varje gång man skulle svälja ni vet...  tvingade ner fredrik i köket för att fixa lite te - o han hade minsann några halstabletter i bakfickan också..... (o nä, han är inte lika sjuk som mig - det är myyyyycket värre för tjejer...).. nä men seriöst så har han varit dålig några dagar - så han är på bättringsvägen

jobbigt att va sjuk iaf :/ men men.... en förkylning dör man ju inte av direkt så =)

hoppas ni har det bra alla ni andra...

kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sköt om dig(er).hoppas det släpper snabbt.
Här är allt bra,som vanligt.
Fanta börjar t.o.m. få lite mer fart igen.
Kram

2007-02-05 @ 21:43:16
Postat av: zeekay

Förklarar varför jag inte fick nåt svar på mitt mail i går :) Krya på dig!!

2007-02-06 @ 08:28:40
URL: http://zeekay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0