snorvalp

Fortfarande lika snorig o hostig, någon som vet nåt tips på hur man får bort det??? Skulle va skönt att få va frisk till helgen ;)

Alla hjärtans dag idag - o jag sitter hemma o fräser... hmmm.. romantiskt värre =) Funderade på om jag kanske ska städa huset, eller.. köket iaf... tills fredrik kommer hem =) Har ju skickat efter en liten present till honom - men om den inte kommer idag, så får han den för sent...hmm.. gillar inte postorder på det sättet.. det står leveranstid 4 dgr.. o så kommer det efter 1,5 vecka? Inte alltid bra att bo i norrland tror jag.... eller... synd att resten av sverige inte förstår hur långt landet är kanske?

Nä.. nu ska jag surfa vidare =).. sen blire soffan =)

Tjing tjong o massor av alla hjärtansdag kramar!!

Kommentarer
Postat av: zeekay

Botemedelet mot förkylningar = växthuseffekt? Hit med våren!!

2007-02-14 @ 13:57:01
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: Anonym

mycket värme både ut o invändigt.Svettas ordentligt brukar förlösa det som vill ut.
Hälsningar från Ramsbo o Olsbo.

2007-02-14 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0