Tillbaks på jobbet...

Så va man tillbaks på jobbet, men egentligen skulle jag nog stannat hemma en dag till känner jag.. är redan svettig o trött. En vecka i soffan gör en nog beroende ;)

Är hyffsat täppt i hela huvudet också, men det kan ju va bra att dom hör att jag inte fake'at min sjukdom iaf =)

O de e lite konstigt egentligen... varför skäms man för att man är sjuk? Är verkligen bland det värsta jag vet att ringa o sjukanmäla mig... som om man tror att dom utgår ifrån att man luras eller nåt?.. är det fler än jag som känner så kanske??

Snart dags för frukost! Det absolut bästa med att komma till jobbet en fredag - gratis frulle =)

Kommentarer
Postat av: zeekay

Hm, smittar förklylning via bloggen?? Det är nog bara du som tror att dom tror att du luras eller så att det är gamla ungdomssynder som spökar i samvetet ;)

2007-02-09 @ 10:46:00
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Du måste va rädd om dig,det kalla vädret är ju inte att leka med.
Kram.

2007-02-09 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0