Värme =)

Idag har vi enbart -0.6 grader ute! Helt underbart skönt =) Detta resulterade raskt i att värmen inomhus ökade till 22 grader =)... t-shirtväder =)

Tyvärr snöar det ute istället -o jag har inte bestämt mig för vad som är värst riktigt.... snö eller kyla....  får återkomma om det..

idag slipar jag väggar i lillrummet..... ska tapetseras om o allt gammalt spackel o tapet ska väck väck väck.... jobbigt.... dammigt.... men men.... blir bra i slutändan skulle jag tro =)

Fredrik är ute o kör mc han... hmm.. ja... här fördelar vi jobbet lika ;)

Ha en underbar helg!

Zeekay: ska kolla om chefen har nåt nummer.... återkommer om det...

Kommentarer
Postat av: mamma

Vem vågar snacka om det svaga könet,inte är det vi kvinnor iallafall.
Var rädd om dig.
kram.

2007-02-17 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0