viktproblem

konstigt det här med vågen..... under veckan jag varit sjuk.. från söndag tills idag.... har jag ätit, kebabtallrik, mjuk pepparkaka 2 kvällar i rad, 1 påse ostbågar, smågodis, korv o pommes.. .hm.. ja vad sjutton mer.. ja just ja.. en semla...

o så ställer jag mig på vågen nu -  o så visar den 3 kg mindre än i söndags?? Ja menar.. hur fan är det möjligt???

dessutom har jag knappt lämnat soffan under dessa dagar - så jag har ju knappast förbrukat några kalorier under promenader eller dylikt...

ja... jösses..... men vem sjutton klagar =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Man förbränner mer naturligt när man är sjuk. Kroppen behöver energi för att helas.
Själv har jag varit apduktig flera dagar och vågen tar ett steg uppåt blir lite smågrinig faktiskt.

Du vet väl om vägningen och gruppträffen nästa vecka? Vägning på tisdag och gruppträff på onsdag

2007-02-08 @ 08:30:00
URL: http://ladye.blogg.se
Postat av: Jezzi

Mmm vägning alla tisdagar numera juh... 16-18... man går när man vill typ... visst vare så?

2007-02-08 @ 10:46:21
URL: http://ladyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0