Äntligen fredag!

o bara tio minuter kvar att jobba =)

sen ska jag iväg o träna för första gången i år.. o ja.. har haft ett lite slöuppehåll innan också... men men... =)

är fortfarande lika trött, hoppas att mina muskler som kommer ha träningsvärk i helgen även väcker upp resten av min kropp, för det är helt sjukt vad slö jag är för tillfället. vet inte vad som hänt...

Fredrik den grisen ligger hemma o sussar *smock*.... men som sagt... jag skulle aldrig i livet vilja byta till att bli lärare - så han är nog värd sin sömn =)

vad som ska hända i helgen vet jag inte riktigt, får se vad vi tar oss för. ska börja med renovering av hall och badrum snart.... kanske borde börja med det egentligen...=) kostar bara så himla mkt pengar :/

börjar bli otålig vad gäller adoptionen också känner jag.. är less på att VÄNTA VÄNTA O VÄNTA... dessutom verkar det som om hela världen ska få barn på den "vanliga" vägen just nu också... allt bara för att jäklas så mkt dom kan säkert....

jag vill tapetsera labantapeter.... NUUU.....

Kommentarer
Postat av: zeekay

Labantapeter? Finns det? Det är mycket barn på g runt omkring mig också. Påminner mig om att det inte är lika lätt för alla och att tiden rinner iväg... Skickar bamsekramar!

2007-01-05 @ 15:10:13
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

Människan är född lat,alltså en ständig kamp,har själv just nu tränningsvärk i vaden,riktigt ordentligt,men det kan ju bara bli bättre?
Tur att någon vill vara lärare,hur skulle vårt liv annars se ut,7-4 jobb o förhoppningsvis ledig sen,det ska bli mitt liv om jag hinner dit.
Hoppas ni får en bra helg.Kram.

2007-01-05 @ 17:20:22
Postat av: Ellinor

Oh gumman!
Det kommer januari är snart över och då kan ni ju se var ni hamnat i kön eller hur.
Och vem säger att du inte kan tapetsera labantapeter i alla fall=)

2007-01-06 @ 00:33:59
URL: http://www.ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0