Brrr

Vaknade i morse  - o sängen va så underbart skön. Varmt o mjukt...

Tittade på termometern i sovrummet, som visade 16 grader! 16 grader betyder att luftvärmepumpen inte går för fullt därnere, vilket i sin tur betyder att det är kallare än -19 grader ute typ

Det va 15 grader i köket... o ja... minus 22 ute!

Fy fan... jag vill ha VÅR VÅR VÅR!

Ska bli skönt att åka söderöver i morgon - hoppas på varmare temperaturer där!

O stackars hundarna bor ju på hundhotell - som dom får det hur bra som helst :)

Kommentarer
Postat av: zeekay

Tack och lov för att landet är avlångt och vi bor en bra bit längre söderut. Bara -9 här :)

2007-01-23 @ 08:43:22
URL: http://zeekay.blogg.se
Postat av: mamma

-16 var just vad jag hade när jag la mig inatt,måste sköta kamin,så klockan ringde 4 så jag la i mer i kamin.snålhet.men skön värme.
Idag skiner solen.vykortvackert,massor av snö,här är verkligen vinter.

2007-01-23 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0